niedziela, 29 sierpnia 2010

Zmiany

Przeczytałem wszystkie komentarze i jeden z nich bardzo mnie zadziwił.Mianowicie jest to komentarz od Andrzeja starego kolegi z kolonii w Dąbkach.Kolonia była słaba,ale gdyby nie było tam Andrzeja byłaby denna=-].


Drogi Andrzeju

Może i mam coś w sobie z Mrocznego Gota,ale napewno nie zamierzam się ciąć.''My decydujemy tylko o tym jak wykorzystać dany Nam czas...''-jak to powiedział niegdyś Gandalf do Froda,a ja napewno nie chce go wykorzystywać na robieniu sobie blizn i niemiłych zadrapań=-).Pamiętam o czimpanzi i papadanse a nawet o ''czas na dobieranie się do maczug''=-D.O płytach Britney Spears jednak juz zapomniałem=-D.Każdy ma w sobie cząstke mroku,czyż nie?Ja swoją zwalczam gdy mi ciąży,a pozwalam jej rosnąć kiedy światło mnie oślepia.Świat to także mrok i światło-staram się byc pośrodku.A co do tych zwierzątek czy nagich kobiet to pomyśle nad tym=-P [ale bez pomocy Dorotki i tak żadnego obrazka nie uda mi się umieścić =-D]

Droga Zosiu

Dziękuje za zachęcanie i popieranie mojej działalności=-].A jeśli chodzi o kościółek to nie wiem czemu go nie widzisz=-/

Droga Olu

Ten szablon i tak bardzo mi się podoba,więc jeśli macie się męczyć nad tamtym to lepiej niech juz zostanie ten.Początki nie są aż takie trudne-przynajmniej dzisiaj=-]

Droga Siostrzyczko

Przepraszam,że zwątpiłem...Obiecuje,że już nie będe tak brał wszystkiego do siebie.Dziękuje za pochwałe i także pozdrawiam.Oby nasza przyjaźń przetrwała dłużej niz jakikolwiek mrok...

Drogi Bartku

Wiem,że lubisz tajemniczość,dlatego myślałem,że Ci się spodoba ten szablon.Dobrze,że mówisz ''jeszcze nie teraz''.Oby cień tego to było między nami,znów zamienił się w śwatło.Pozdrawiam

Droga Kasiu

Jeśli znałaś mnie tylko od strony ''ryjącego młodego''=-) to zapraszam częściej,może poznasz moje drugie oblicze=-)

Jarek zawsze na wesoło=-)Cieszę się=-)

Wyszedłem z założenia żeby notek nie poświęcać na odpowiadanie na komentarze,ale niektóre z nich trochę mnie zdziwiły.Na drugi raz będe odpowiadał ,ale w komentarzach.Dziękuje wszystkim wchodzącym a podwójnie tym komentującym.Do zobaczenia,wkrótce...

P.S.Księga Gości już na chodzie-zapraszam=-]


Notka opublikowana 2006-08-03 o 12:29:14

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz