niedziela, 29 sierpnia 2010

Początek...

Witam Kochani!


Może niektórych to zdziwi,a innych zaskoczy,ale postanowiłem założyć swój internetowy dziennik.Choć jest jeszcze w fazie prac [Dorotko serdecznie dziękuje za pomoc i rady =-)] zdecydowałem,że napiszę wstepną notkę.

Rozpocząłem przygodę z tym blogiem,dlatego aby umieszczać tu swoje przemyślenia,uczucia a także czasami trochę swojej kiepskiej twórczości=-]

Szablon jest tymczasowy jak widać po jego autorze.Może niedługo to się zmieni=-].Wybrałem go nie dlatego,że jest tu malutki kościółek.Nie,to nie symbol mojej wiary,która już dawno mnie opuściła,ale pewnie i tak z mojej winy.Wybrałem go ponieważ ma w sobie dużą nutę tajemniczości,którą bardzo lubię.Nad księgą gości jeszcze muszę popracować,a jak będzie już dobra to dam znać tym którzy będą chcieli zostawić coś po sobie na tym blogu.Jeśli komuś nie będzie się chciało komentować notek to proszę tylko o skromny wpis w księdzę gości [ o ile ją dopracuję z moim talentem do blogów=-D ].Z góry dziękuje i zapraszam do wejścia w otchłań ''chłodnej,letniej nocy'' czyli mojego,dziwnego życia...

Pozdrawiam moich dwóch Wilczych Braci,którzy są ze mną w tym dość trudnym dla mnie okresie,moją Siostrzyczkę choć jeszcze kilka dni temu myślałem,że Ją straciłem,Dorotkę lub Dorotę [ nie wiem jak wolisz=-)] za pomoc w utworzeniu tego bloga,no i oczywiście Tobie Słoneczko za to,że wydzierasz mnie ze szponów mroku.Dziękuje wszystkim i pozdrawiam wszystkich,których tu nie zamieściłem,ale trwałoby to długą chwilę=-).Zażalenia proszę składać w księdzę gości-narazie nieczynnej=-]

Notka opublikowana 2006-08-02  o 10:48:10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz