poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Wielki powrót (XD),nowy szablon,zmiany...czyli chyba dawno nie lałem XD

Siemaneczko XD


Parę dni temu za sprawą pewnej osoby,która swoją mosiężną twórczością na swoim dzienniku internetowym przekonała mnie do tego co tu teraz widzicie,postanowiłem trochę tu odkurzyć i wrócić do pisania.Sprzątanie musiało trochę potrwać,ponieważ chciałem za wszelką cenę pozbyć się tego kościółka,który zajmował ledwie pół wolnego miejsca,więc zamieniłem go na własną samoróbkę XD.Może i nie jest doskonały i trochę ryje głowę,ale jest to mój pierwszy szablon jaki kiedykolwiek zrobiłem i pewnie zrobię XD.

Ma dodawać tej stronce tajemniczości,ale już ja to widzę jak tu będzie tajemniczo XD
Złe wiadomości dochodzą z księgi gości.Otóż po prostu przestała istnieć,nawet nie wiem czemu,więc założyłem pierwszą lepszą żeby było można sie gdzieś poskarżyć na ubogość owej strony oraz jej właściciela.

Pewnie się zastanawiacie (na bank XD) po co wróciłem i co będe pisał.Otóż odpowiem krótko - nie mam pojęcia ;P.To jest notka wejściowa,więc jest na luzie,ale myślę,że następne będą już z pewnych pomyślunkiem...chyba XD

Dodałem ciekawą rzecz (wiem,że wątpicie XD).Otóż jeśli będziecie chcieli czytać moje zeschłe wypociny to mam coś co może Wam to znacznie umilić.Dodałem box z utworami czyli dla nieczających - klikasz i gra muzyka XD.Narazie jest 10 utworków.Muzyka najróżniejsza bo i nawet Jimi się tam znalazł XD.A jeśli ktoś chce bez wokalizy to są dwa instrumentalne utwory na samym końcu a ostatni dosyć pasuje do szablonu bo pochodzi prosto z kraju kwitnącej wiśnióweczki.Jeśli ktoś będzie chciał abym wrzucił jakieś utworki specjalnie dla Niego to nie ma problemu,napiszcie w komentarzach co chcecie i to wrzucę.

To by chyba było na tyle,do zobaczenia przy następnej okazji.Aha,bym zapomniał,na koniec czas na pozdrowienia...żartuję XD

Ahoj XD



Notka opublikowana 2008-08-21 o 00:49:28

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz